Benvinguts a tots! Com si estiguessiu a casa vostra...

El blog que veureu, conté escrits elaborats per mi mateixa.
Si no és així, els transcric entre cometes o indico el nom de l'autor posteriorment.
Les imatges que veieu són totes de la meva autoria.
Si no és així, també n'indico l'autor.




dimecres, 1 de juliol del 2015

Rivo Rubeo


Hi ha un record que no s'allunya, que no marxa cap a l'oblit del més enllà, del molt més lluny d'aquesta afeblida memòria meva. Resta fos sota la pell, pintant encara la teva olor, sentint quan jugava entre la teva abraçada. Hi ha un record insolent i cada vegada més punyent, en tots els crepuscles que m'acosten a la mort de tots els sentits. Que m'allunyen del somriure, de les guspires als ulls i de l'alegria de la teva presència.

Hi ha un record que cada dia fa més mal, perquè no puc triar i he de tornar a venir. Cada dia. Cada dia.  I passo tan a prop teu que, de vegades, fins i tot t'he vist i m'he sentit morir en aquest desesper miserable.

Hi ha un record que no marxarà mai del meu cap. Perquè et necessito tal i com ets. Tal i com et mostraves amb mi. Ja fa dos anys i dos mesos que no et veig.

Hi ha un record que és com un vidre trencat que cada vegada se'm clava més endins. La sang no para de brollar...


Ara no hi ets. No saps com t'enyoro. 

                                                                                ...

2 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Tatuat al cor tens aquest record...

Petons.

Violeta ha dit...

Certament, Toro. Tatuat per sempre més...

Petons per tu també.